Medárd után mindig fűnyírás

A A

Az akkus fűnyírók uralomra törtek a ház körüli munkákban

2020. májusában az Andreas STIHL Kft. nem reprezentatív online kutatást végzett a legnagyobb közösségi médiában, hogy kiderüljön, a lakossági és hobbi felhasználók milyen szempontok alapján választanak fűnyírót. A kérdőíves felmérésből egyértelművé vált: az akkus fűnyírók a hobbikertészek körében egyeduralkodókká váltak.

A vállalat Facebook oldalán közzétett kérdéssor egyaránt kitért a használat alá vont terület méretére, annak terepviszonyaira, valamint az eszközök kényelmi funkcióira is amellett, hogy vizsgálta a fogyasztók ár-preferenciáit. A kapott eredmények rámutatnak arra, hogy a válaszadók közel fele egyenetlen, gyomos talajon használja fűnyírógépét és a kerti munkára heti egy-két óránál többet nem szeretnének szánni. A válaszadók közel 80 százalékának fontos a környezetvédelem, 25 százalékuk pedig kiemelten kezeli a fenntarthatóságot.

A fogyasztók alapvetően közép-árkategóriás fűnyíróban gondolkodnak, a kérdőívet kitöltők több mint 70 százaléka 200 ezer forintnál többet nem áldozna a kerti eszköz vásárlására, ugyanakkor a kényelmi szempontok figyelembevételével olyat keresnek, amely rugalmasan használhatók és nagy teljesítménnyel rendelkezik. Az eredmények alapján egyértelműen kijelenthető: a hobbifelhasználók számára első a kényelem és a hatékonyság. A STIHL könnyen irányítható akkumulátoros eszközeiben pedig megtalálják mindezt, hiszen kábel nélküli, szabad használatot tesznek lehetővé a közepes és a nagyméretű kertekben is, miközben védik a környezetet. Rendkívül halk, de kitartó munkavégzésre képesek az erős lítium-ion akkumulátornak köszönhetően, így garantáltan nem okoznak csalódást.

A teszt továbbra is elérhető az alábbi linkről.

ST20_06_jun_PR_infografika

A STIHL-ről

A Stihl International GmbH mezőgazdasági, erdészeti és kerti gépek gyártásával, forgalmazásával és szervizelésével foglalkozik. A vállalatot 1926-ban alapították, máig 100%-ig családi kézben van, jelenleg több mint 160 országban képviselteti magát. A magyar leányvállalat, az Andreas STIHL Kft. 1991 óta van jelen Magyarországon, ma már 300 szakkereskedéssel és 140 szakszervizzel. Az Andreas STIHL Kft. a motorfűrész és benzinüzemű fűkasza szegmensében, valamint a motorfűrész-vezetőlemezek és -láncok értékesítési területén piacvezető.

A vállalat a STIHL Timbersports nemzetközi sportfavágó versenysorozat névadó szponzora is.

www.stihl.hu

www.stihlnemzedekek.hu

Sajtókapcsolat:

Tóth Alexa

Clair and Curtis Communication Kft.

alexa.toth@clairandcurtis.com

+ 36 20 241 5557

 

A A