Az ikonikus tripla háromszöges logó új külsőt kap a márka fennállásának 175. évfordulójára, illetve 2022-ben teljesen új ‘Born to Farm’ márkaidentitás is érkezik

A A

A Massey Ferguson, az AGCO világmárkája (NYSE:AGCO) örömmel jelenti be, hogy frissíti a tripla háromszöges ikonikus logójának a megjelenését, illetve vadonatúj márkaidentitást is bevezet 2022-ben ‘Born to Farm’ néven a cégalapítás 175. évfordulójának a méltó megünneplésére.

“A Massey Ferguson élenjáró és megbízható gépeket gyárt az egész világ számára immár 175 éve. Kevés márka mondhatja el magáról, hogy ilyen régóta hatást tud gyakorolni a mezőgazdaság fejlődésére. A Massey Ferguson ténylegesen ’Born to Farm’, tehát gazdálkodásra született”– nyilatkozza Eric Hansotia, az AGCO Corporation elnök vezérigazgatója.

Luis Felli, a Massey Ferguson rangidős alelnöke és általános igazgatója szerint:

“a Massey Ferguson ezekben az években átalakuláson esik át: egy tisztán mezőgazdasági gépeket gyártó cégből olyan vállalattá szeretnénk válni, amelyik élenjáró és megbízható megoldásokat kínál a legtöbb hozzáadott értékkel a gazdálkodók számára. Ezzel pedig profitot termelővé és fenntarthatóbbá tesszük vállalkozásaikat. Ez a mindenhol megjelenő farmer-first (elsők a Gazdálkodók) vízió lehetővé teszi, hogy Vásárlóink valós időben tapasztalhassák meg egy ilyen történelmi márka egyedi és világméretű átalakulását. A márkánk részére egy tökéletesen összehangolt, a teljes bolygón jelenlévő szervezet áll rendelkezésre, így teljesen természetesnek tűnt, hogy ebben a történelmi átalakulási folyamatban vezessük be az új logónkat is”.

“2022 lesz AZ ÉVE a Massey Ferguson új globális márkájának” – egészíti ki az elhangzottakat Francesco Murro, a Massey Ferguson globális marketing alelnöke & partnerségi vezetője.

“Az MF NEXT Concept 2019-es Agritechnika-n való bemutatása óta gondolkozunk egy új logón. Az MF új korszakának a kezdete az MF 8S leleplezése volt 2020 júliusában, amit számos új termék bevezetése követett az előző 18 hónapban, többek között a 2021 szeptemberi Born to Farm digitális rendezvény is. A november egy emlékezetes hónap a márka számára, ugyanis 63 évvel ezelőtt is ilyenkor jelentették be elődeink a jelenlegi márka megalakulását és ikonikus logóját is. 2022-ben fogjuk ünnepelni a 175. évfordulóját annak, hogy Daniel Massey megalapította első mezőgazdasági javítóműhelyét és úgy éreztük, hogy ez tökéletes alkalom a logónk felfrissítésére, illetve egy új szlogen bevezetésére.”

A Massey Ferguson tripla háromszöges logója – a legjobban felismerhető márkajelzés 1958 óta

“A tripla háromszög egy nagyon erős ikon, ami már 1958 óta magával kíséri a Massey Fergusont. Az újratervezett logónk az erős márkatörténelem és a friss értékek egyvelege. A háromszögek fedik egymást, ami a gyártó, a Gazdálkodók és a kereskedők között fennálló kölcsönös, előnyös és hosszan fenntartható bizalom és kapcsolódás kifejeződése” – értékeli a formatervet Francesco Murro.

“Globális Massey Ferguson csapatként együtt dolgozva, célunk hogy a mezőgazdasági munkákat egyszerűbbé, profit termelőbbé és fenntarthatóbbá tegyük az egész világon” – értékel Alfredo Jobke, a Massey Ferguson globális marketing vezetője. Ezt az új könnyen áttekinthető logóverziót arra kívánjuk használni, hogy még jobban a márkához hívjuk az agráriumban dolgozókat – jobban mint eddig bármikor – annak érdekében, hogy Born to Farm (Gazdálkodásra termett) Massey Ferguson családot alkossunk.

“Megragadtuk a lehetőséget, hogy visszatérjünk egy letisztult megjelenéshez, ami a mai kornak a legjobban megfelel, mialatt élettel is megtöltöttük a formát azáltal, hogy a három háromszög metszi egymást, vizuálisan egy egységet alkotva. Maga a forma egyszerű, masszív és könnyen érthető, és egyfajta állandó mozgást is kifejez. A letisztult kivitelezés a mai digitális világunk velejárója. Így a logó tökéletesen megfelel annak az elvárásnak, hogy weboldalakon, okostelefonon, tableten, applikációkon és bármilyen okos eszközön, még akár a gépek saját belső digitális termináljain is szépen jelenjen meg”.

“A 2021 szeptemberi Born to Farm digitális rendezvény volt a logó által megfogalmazott értékek, illetve a Born to Farm (Gazdálkodásra született) szlogenünk első mérföldköve. A kiváló visszajelzések, amiket kaptunk a rendezvény alatt, teljesen meggyőztek minket, hogy az üzenet átért. Az új szlogen a mi egyedi márkaértékeinket közvetíti és nemcsak a Massey Fergusont különbözteti meg a piacon, hanem a célcsoportunkat is tisztán megjelöli.” – fejezi be gondolatait Francesco Murro.

Az új Globális Massey Ferguson márkaidentitás 2022-es bemutatása

Az új logót fokozatosan és gyorsan fogjuk elkezdeni alkalmazni világszerte, először a digitális megjelenéseinkben használva minden elkövetkező marketing kampányban. Az új logó bevezetésének a 175. évforduló ünneplése fog lendületet adni, amit 2022 januárjában kezdünk meg.

A Massey Ferguson logó és a friss szlogen kivételes lehetőséget teremtenek számunkra, hogy újraértékeljük márkánk fő üzeneteit annak érdekében, hogy a farmer first (elsők a Gazdák) víziónkra és az élenjáró, megbízható ,elérhető és fenntartható kulcsszavakra tudjunk fókuszálni. A nagyközönség az új márkaidentitási elemeket 2022 első negyedév végén láthatja majd először a helyi rendezvényeken.

Lépésről lépésre fogjuk gyártóegységeinkben, kihelyezett irodáinkban és Partnereinknél az új identitás bevezetését elkezdeni, csakúgy mint a Massey Ferguson márkakereskedői hálózatban, már a 2022-es év elejétől elkezdve.

Massey Ferguson új logó nagy jpg

A A