7700-as széria a Massey Fergusontól – az ideális partner

A A

Az MF 7700-as traktorok esetében az elődszéria MF 7600-as sorozat „ráncfelvarrásáról“ beszélhetünk nem teljesen új sorozatról. Az újítások érintik a Tier IV környezetvédelmi értékek teljesítéséhez szükséges változásokat, valamint új a monitor és a mellsőhíd rugózás is.

SISU motorok mostantól AGCO POWER néven- 6.6l és 7.4l-es, hathengeres erőforrások

A 6.6 l,valamint 7.4 l-es AGCO Power (SISU) erőforrások 140 és 285 LE teljesítmény között kerülnek beépítésre a szériába, ezzel az MF legnagyobb modellcsaládja lett a 7700. A motorok a már sok évtizede bizonyított finn SISU gyárból kerülnek ki, csak mostantól AGCO POWER néven. Az erőforrások teljesítik a lejújabb Tier 4 környezetvédelmi előírásokat. A rendszerrel, melyet a Massey Ferguson először vezetett be a mezőgazdasági erőgépgyártásban (SCR), Ön egy teljesen karbantartás mentes füstgázkezelő megoldást kap minden „hétezerhatoson“. A széria mindegyik erőforrása alapfelszereltségben képes 25 extra lóerő többletteljesítmény leadására köszönhetően az EPM motorvezérlési rendszernek. A többlet teljesítmény nagyon jól jön, amikor megnő egy ideig a vonóerő igény például talajszerkezet hirtelen változásakor vagy emelkedőn szállításban.

Az AGCO Power (SISU) motorokat élenjáróak az üzemanyag-takarékosságban és hatékonyságban. A kiforrott és logikus dizájn növeli a termelékenységet és minimalizálja a karbantartási költségeket.

mf7726_cultivating_oisenormand_fr_0414_6634_93227

Újdonságok jó alapokra építve

Az MF 7700-as szériában ötvöződik az intelligens technológia és az egyszerű, robosztus tervezés, melynek eredményeképpen növekszik a termelékenység. Ez két fő tényezőből tevődik össze: csökkent üzemanyag-fogyasztás és alacsonyabb károsanyag kibocsátási értékek. Az MF 7700-as modellpaletta kiegészül, és immár a legerősebb –  MF 7726 – is elérhető fokozatmentes Dyna-VT hajtóművel. Minden verzió a Tier 4 Final károsanyag kibocsátási normáknak megfelel. Számos újítás és átdolgozott megoldás található a traktorokon, mint például az új mellsőhíd rugózás, a kibővített hidraulika opciók, valamint az átgondolt fülke. Ezek pedig a még jobbat teszik tökéletessé – MF 7700, az ideális partner. 

Modell       Teljesítmény/EPM-mel*            Motor/hengerűrtartalom                     Hajtóművek
MF 7714              140/165 LE                 AGCO POWER 6 hengeres 6.6 l                       Dyna-4
MF 7715              150/175 LE                 AGCO POWER 6 hengeres 6.6 l             Dyna-4 / Dyna – 6
                                                                                                                                         Dyna-VT
MF 7716              160/185 LE                 AGCO POWER 6 hengeres 6.6 l              Dyna-6/Dyna-VT
MF 7718              175/200 LE                 AGCO POWER 6 hengeres 6.6 l              Dyna-6/Dyna-VT
MF 7719              185/210 LE                 AGCO POWER 6 hengeres 6.6 l              Dyna-6/Dyna-VT
MF 7720              200/225 LE                 AGCO POWER 6 hengeres 6.6 l              Dyna-6/Dyna-VT
MF 7722              215/240 LE                 AGCO POWER 6 hengeres 7.4 l              Dyna-6/Dyna-VT
MF 7724              235/260 LE                 AGCO POWER 6 hengeres 7.4 l              Dyna-6/Dyna-VT
MF 7726              255/280 LE                 AGCO POWER 6 hengeres 7.4 l              Dyna-6/Dyna-VT
Dyna-4 váltók: 16/16 fokozat         Dyna-6 váltók: 24/24 fokozat       Dyna-VT váltók: fokozatmentes

EPM* – elektronikus motorvezérlő rendszer

Dyna hajtóművek – háromféle egyszerűen kezelhető váltó minden igényre

A 7700-as szériában Dyna-4, Dyna-6 és Dyna-VT fokozatmentes váltó érhető el. A Dyna-4 és Dyna-6 hajtóművet a motorteljesítmény szabályzóval nagyon egyszerű használni. Minden funkció, főcsoport és fokozat kuplungpedál használata nélkül kapcsolható a jobb oldalt található választókarral vagy az irányváltóba építve.  A SpeedMatching funkció alapfelszereltség, amely biztosítja, hogy főcsoport váltásakor a megfelelő fokozatba is kerüljön a váltó. Az AutoDrive is az alapfelszereltséget gazdagítja – itt szállításban az összes fokozatot, terhelés függvényében magától kapcsolja a váltó  – mintha automata hajtóművünk lenne. Szántóföldön az AutoDrive a főcsoportokon belül váltja magától a fokozatokat.

A Dyna-6 modellek a hatékonyság illetve üzemanyag takarékosság végett Eco üzemmódot kaptak. A Dyna-4 és Dyna-6 modellek is rendelkeznek EPM (motorteljesítmény vezérlő) rendszerrel, mellyel a körülmények és a terhelés váltakozásától függetlenül állandó szinten tartható a rendelkezésre álló teljesítmény. Ez növeli a hatékonyságot és az üzemanyag fogyasztást is csökkenti. Eco üzemmódban a maximális menetsebességet a traktor alacsonyabb motorfordulat mellet éri el, mellyel kevesebb gázolajat használ és alacsonyabb a zajszintje is.A rakodóval való munkavégzés megkönnyítésére a kezelőnek lehetősége nyílik egy lábbal, egyidejűleg kuplungolni és fékezni is. Így komfortosabb és biztonságosabb a munkavégzés.

A Dyna-VT fokozatmentes hajtómű esetében a PowerControl kar fáradságmentes menetirány és menetsebesség váltást tesz lehetővé (a fokozatmentes váltó miatt sebességváltásról nincs szó). Az SV1 és SV2 tempomat funkció használatakor a beállított menetsebességet a rendszer automatikusan tartja és a motor leállításakor az értékek mentve lesznek.

A határterhelés érzékelő akkor aktiválódik, ha a motorterhelés megnő és a motorfordulat leesik. Ilyenkor a váltó csökkenti a sebességet annak érdekében, hogy a teljesítmény megmaradjon és a traktor tovább tudjon üzemelni vonóerő veszteség nélkül.

A kezelési kényelemről és a komfortról a beépített DTM rendszer (dinamikus traktor menedzsment) gondoskodik a Dyna-VT esetében is. Itt a motort és a hajtóművet automatikusan vezérli a DTM bekapcsolt állapotban. A DTM úgy vezérli a motorfordulatot, hogy a teljesítmény és a sebesség állandó maradjon a lehető legalacsonyabb fordulat mellett.

A Dyna-VT a DTM-mel együtt maximális hatékonysággal és kényelemmel látja el a traktorokat és alacsonyan tartja a fogyasztást is.

Panorama fülke  -újdonságok a kabinban és a rugózásban

A Panorama fülkének domború a szélvédője, mindkét oldalra nyílnak az ajtók és számos javításon esett át. Szabadon választhat a joystick és a kartámla opciók között, új kezelőszerveket talál a B oszlopon és a műszerfal is új SIS kijelzővel, konzollal és Datatronic CCD monitorral ellátva.

A fülkerugózás esetében kér rendszerből választhatunk: hagyományos, mechanikus verzió és egy teljesen új, aktív megoldás érhető el (2015 végétől). Az új fülkemegoldások kevesebb stresszt és zajterhelést, magasabb kényelmi szintet jelentenek a kezelőnek. Minél nagyobb a munka, annál jobb használni a gépet!

A A